کارگردان "بدون مرز" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

باید به اندیشه‌ها و تفکرات پر انرژی در جشنواره فجر بها داد

امیرحسین عسگری گفت: فیلمسازان بخش نگاه نو به عنوان یک اندیشه و تفکر نو ، پر جوش و خروش وارد این عرصه می‌شوند که باید به آن‌ها بها داد.

"امیرحسین عسگری" کارگردان "بدون مرز" که امسال با این فیلم در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: تمام تلاشم این بود که فیلمی آبرومند و با استانداردهای فیلمسازی بسازم که برای مخاطب، داوران و منتقدان قابل تأمل باشد.
 
وی ادامه داد: فیلمسازی که برای اولین بار در بخش نگاه نو قرار می‌گیرد با مسیر عجیب و سختی از زمان نگارش فیلمنامه تا اکران رو به رو است که به عنوان یک اندیشه و تفکر نو ، پر جوش و خروش وارد این عرصه می‌شود که باید به این اندیشه و تفکر پر انرژی بها داد، تا خط پایان رو به روی او قرار نگیرد و اگر فیلمش در جشنواره به حق دیده شود نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می‌کند و چراغ راهی برای تولید آثار بهتر برای او روشن می‌شود.
 
عسگری بیان کرد: سینما عرصه سلیقه است و زمانی که آدم‌ها با نگاه‌ها و سلایق مختلف با یک اثر روبه رو می‌شوند نظرات مختلفی نسبت به اثر تولید شده می‌دهند به این خاطر از قضاوت و پیش بینی در مورد جشنواره فجر پرهیز می‌کنیم و قضاوت و رأی نهایی را در مورد فیلم‌ها برعهده افراد متخصص و اهل فن واگذار می‌کنم.

 
انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار