سبحانی‌نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت ایران هرگز با فشار تحریم‌های غرب ارزش‌های انقلاب اسلامی را زیر پا نمی‌گذارد

نماینده نیشابور در مجلس گفت: در بحث هسته‌ای هم آرمان‌های ملت ایران و توجه ما به اصول یک توجه ریشه‌دار و عمیق بوده و این طور نیست که مردم ایران با این گونه فشارها کوتاه بیایند و اصول را زیر پا بگذارند.

"حسین سبحانی‌نیا" نماینده مردم نیشابور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در راستای غیرت ملت ایران در مقابله با تحریم‌ها در طول مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5، گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، غرب به دنبال این است که از طریق فشار به اقتصاد ایران، بتواند ایران را وادار به تمکین کند تا در مذاکرات هسته‌ای از مواضعمان کوتاه بیاییم.

وی ادامه داد: اینگونه فشارها ممکن است مشکلاتی را برای مردم ایجاد کند، اما بعید است که مردم از مواضع اصولی، اعتقادی و ارزشی خود کوتاه بیاید.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: غرب تصور می‌کند که می‌تواند از طریق فشار‌های اقتصادی ملت ایران را به زانو در بیاورد، اما مردم در عمل نشان‌دادند که می‌توانند تحریم‌های را دور بزنند و فشار‌ها را تحمل کنند، لذا به نفع غربی‌هاست که راه منطقی و اصولی را پیش‌ بگیرند.

سبحانی‌نیا گفت: در بحث هسته‌ای هم آرمان‌های ملت ایران و توجه ما به اصول یک توجه ریشه‌دار و عمیق بوده و این طور نیست که مردم ایران با این گونه فشارها کوتاه بیایند و اصول را زیر پا بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: توصیه‌های مقام معظم رهبری توصیه‌های به جایی است که باید مورد توجه کارگزاران و مسئولان نظام قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار