آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت ایران نمی‌تواند برای خوش‌خدمتی به آمریکا دست از 36 سال مقاومت بردارد

نماینده مجلس با بیان اینکه ملت ایران در مقابل خواسته‌های غیرمعقول آمریکا تمکین نمی‌کند، گفت: ملت ایران با تدبیر و در راستای منافع ملی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا کوتاه نمی‌آید، در غیر این‌صورت دشمنان مطالبات خود را بیشتر می‌کنند.

محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در راستای غیرت ملت ایران در مقابله با تحریم‌ها در طول مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5، اظهار داشت: خصومت آمریکا با ایران مربوط به موضوع هسته‌ای نیست که بگوییم صرفاً به علت این موضوع با ما مشکل دارند.
 
وی افزود: مطمئناً اگر ما در برنامه مذاکرات هسته‌ای کوتاه بیاییم، هیچ تضمینی برای این که آمریکایی‌ها متعهد شوند دست از دشمنی با ایران بردارند، وجود ندارد.
 
آصفری با تأکید بر این که ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا کوتاه نمی‌آید، اظهار داشت: نباید در مقابل خواسته‌های غیرمعقول و غیرمنطقی دشمنان تمکین کنیم و باید با استفاده از فرصت‌ها و منابع ارزشمند از جمله اقتصاد مقاومتی که در کشورمان وجود دارد، توانمندی خود را در همه عرصه‌های سیاسی و اقتصادی افزایش دهیم.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که مقام معظم رهبری به صورت دقیق به موضوع تحریم اشاره کرده‌اند، گفت: امروز ما نمی‌توانیم برای خوش‌خدمتی به آمریکایی‌ها و شادی آنان دست از 36 سال مقاومت و ایستادگی برداریم.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: ملت ایران با تدبیر و در راستای منافع ملی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا کوتاه نمی‌آید، در غیر این‌صورت دشمنان مطالبات خود را بیشتر می‌کنند، بنابراین نباید چنین فرصتی برای آمریکایی‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار