نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هیچ ایرانی غیرتمندی زیر بار حربه تحریم آمریکا نخواهد رفت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: معاندین نظام با حربه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و حتی جنگ سخت‌افزار نظامی به مقابله با ملت ایران برخواستند و در این حرکت هرگز نتوانستند خدشه‌ای بر مقاومت مردم ایران وارد کنند.

سید حسین نقوی‌حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در راستای غیرت ملت ایران در مقابله با تحریم‌ها در  طول مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی طی 35 سال گذشته از همه حربه‌های خود برای درهم شکستن مقاومت ایران استفاده کردند.
 
وی ادامه داد: معاندین نظام با حربه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و حتی جنگ سخت‌افزار نظامی به مقابله با ملت ایران برخواستند و در این حرکت هرگز نتوانستند خدشه‌ای بر مقاومت مردم ایران وارد کنند. 
 
نقوی‌حسینی با تأکید بر اینکه آخرین حربه‌‌ به کار گرفته شده آمریکا حربه اقتصادی است، افزود: آنان فکر می‌کنند با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی می‌توانند مقاومت، ارزش‌ها و اعتقادات‌ ملت ایران را در هم شکنند، بنابراین حربه تحریم آخرین حربه آنان است و بسیار به آن امید بسته‌اند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: اگر دشمنان بخواهند از حربه تحریم در مقابله با آرمان‌ها و اعتقادات ملت ایران استفاده کنند، طبیعی است که هیچ ایرانی غیرتمندی زیر بار چنین ذلتی نخواهد رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار