معاون وزیر جهاد کشاورزی؛

مجوز تولید ماهیان زینتی محلات صادر شده است

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: مجوز تولید ماهیان زینتی محلات توسط وزارت جهاد کشاورزی صادر شده که این شهرستان می‌تواند به صورت خودگردان فعالیت خود را آغاز کند.

مجوز تولید ماهیان زینتی محلات صادر شده است
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، اسکندر زند در مراسم رونمایی از کیت الایزای تشخیص بیماری بروسلوز دامی که در مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی اراک برگزار شد با اشاره به اینکه موسسه رازی پشتوانه قوی برای کشاورزی محسوب می‌شود اظهار داشت: مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی در نظر دارد تا بتواند تولید 15 محصول خود را به 15 شرکت دانش‌بنیان واگذار کند و در این راستا گام‌هایی نیز برداشته است.

وی با بیان اینکه مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی یکی از بزرگترین مؤسسات تحقیقاتی بوده است، افزود: این موسسه بیش از 60 محصول را در عرصه‌های گوناگون تولید می‌کند که در کشور تاکنون اقدامات بسیار مهم و تاثیرگذاری را برداشته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: این مؤسسه در سلامت جامعه بسیار اثرگذار بوده و دارای دستاوردهای بسیار خوب و کارآمدی در تمامی عرصه‌ها بوده و توانسته گام‌های مؤثری را در راستای تولید واکسن‌ها و تکنولوژی‌های نوین درکشور بردارد.

زند با اشاره به اهمیت تولید ماهیان زینتی در محلات گفت: مجوز تولید ماهیان زینتی محلات توسط وزارت جهاد کشاورزی صادر شده که این شهرستان می‌تواند به صورت خودگردان فعالیت خود را آغاز کند.

وی افزود: بیش از 60 درصد واکسن‌های انسانی در تحقیقات کشاورزی ساخته می‌شود که این بخش در این راستا دارای بنیه بسیار قوی بوده و تاکنون توانسته اقدامات بسیار مهمی را انجام دهد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در حال حاضر 90 سال از قدمت رازی می‌گذرد و تحقیقات و پژوهش در کشاورزی نیز دارای قدمت بوده که توانسته در رشد و توسعه کشور نیز تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ زا

برچسب ها: اراک ، ماهی ، معاون وزیر ، مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.