رئیس شورای شهر البغدادی: داعش صد نفر از اعضای قبیله العبید را به قتل رساند

مال الله حمرین العبیدی، رئیس شورای شهر البغدادی در گفتگو با روزنامه «العربی الجدید» گفت گروه داعش صد نفر از اعضای قبیله العبید که عضو پلیس یا شوراهای بیداری بودند به قتل رساند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ رئیس شورای شهر البغدادی با اشاره به اینکه داعش روزانه ده‌ها تن از شهروندان عراقی را به صورت گروهی به قتل می‌رساند خواستار نجات جان شهروندان شد.

مال الله حمرین العبیدی در گفتگو با روزنامه «العربی الجدید» گفت گروه داعش صد نفر از اعضای قبیله العبید که عضو پلیس یا شوراهای بیداری بودند به قتل رساند.

وی گفت: داعش صد نفر از اعضای قبیله العبید را به صورت جمعی و به ضرب گلوله در میدان مرکزی شهر البغدادی که از یک هفته پیش بر آن تسلط یافته است به قتل رساند. دو روز پیش نیز عناصر داعش ده ها تن از شهروندان را به قتل رسانده بودند.

وی افزود: داعش ساکنان شهر را مجبور کرد تا در میدان شهر تجمع کنند و اعدام گروهی را مشاهد کنند. داعش تاکنون صد و هفتاد نفر از اعضای عشایر العبید، الجغایفه و دیگر عشایر منطقه را به قتل رسانده است.

العبیدی خواستار نجات جان دیگر شهروندانی شد که داعش آنها را در یک مدرسه در منطقه محبوس کرده است و هر روز به قتل گروهی آنها اقدام می‌کند. 

وی گفت مسئولان شهر از نیروهای آمریکایی و دولت عراق درخواست کمک کرده‌اند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار