در دافوس آجا صورت گرفت

بازدید هیئت نظامی عالی رتبه پاکستانی از توانمندی‌های دافوس آجا

یک هیئت نظامی عالی رتبه از دانشگاه جنگ دریایی ارتش پاکستان به منظور آشنایی با فعالیت‌های آموزشی نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه دافوس بازدید به عمل آورد.

بازدید هیئت نظامی عالی رتبه پاکستانی از توانمندی‌های دافوس آجابه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز یک هیئت نظامی عالی رتبه از دانشگاه جنگ دریایی ارتش پاکستان به منظور آشنایی با فعالیت‌ها و اقدامات آموزش نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح تاکتیکی و عملیاتی، تعامل و تبادل تجربیات از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) بازدید به عمل آوردند و با فرماندهان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه دیدار کردند.

در این دیدار دریادار متین الرحمان از معاونین فرماندهی نیروی دریایی پاکستان و رئیس هیئت اعزامی از دانشگاه جنگ دریایی پاکستان و 17 نفر از دانشجویان ارشد دریایی پاکستان و کشورهای خارجی اعم از مالزی، سریلانکا و عمان حضور دارند.

طبق این گزارش هدف بازدید هئیت نظامی پاکستان از دانشگاه افسری و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) ارتقای سطح دیپلماسی دفاعی بین دو کشور و آشنایی دانشجویان پاکستانی از توانمندی‌های نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

در این دیدار اقداماتی از قبیل جلسه توجیحی فرماندهی دافوس آجا، بازدید از کلاس‌های تخصصی دانشگاه دافوس اعم از زمینی، پدافند هوایی، دریایی، هوایی، بازدید کلاس‌های آموزشی مشترک دانشکده جنگ و بازدید از موزه دافوس و اتاق جنگ صورت گرفت.
انتهای پیام/

برچسب ها: دافوس ، پاکستان ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار