امیر سرتیپ موسوی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

در مقابل سامانه "تاد" از خود دفاع می‌کنیم

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ما وظیفه داریم در مقابل هر تجهیزاتی که دشمن دارد، "پاد" آن را داشته باشیم و می‌توانیم از خود دفاع کنیم.

در مقابل سامانه
به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دافوس ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان همواره به دنبال به روز رسانی تهدیدات خود و مهره‌چینی علیه کشورمان هستند.  
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره اینکه اخیرا یکی از مسئولین نظامی آمریکایی مطرح کرده که غرب آسیا پتانسیل استقرار سامانه دفاع ضد موشکی تاد را دارد، گفت: ما وظیفه داریم در مقابل هر تجهیزاتی که دشمن دارد، "پاد" آن را داشته باشیم و می‌توانیم از خود دفاع کنیم.  
 
جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه یادآور شد: اینکه آن‌ها چه سامانه‌ای را و در کجا مستقر می‌کنند، جزئیاتش قابل بحث نیست، اما آنچه که مهم است این است که ما می‌توانیم از حدود و ثغور خود دفاع کنیم؛ ما با دشمن شطرنج بازی می‌کنیم و اگر او یک مهره جابجا می‌کند ما هم یک مهره جابجا می‌کنیم.  
  
وی با اشاره به ماهیت ظلم‌ستیزی جمهوری اسلامی ایران و اهمیت حفظ استقلال کشور خاطرنشان کرد: ما باید همواره دو قدم از دشمن جلو‌تر باشیم.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار