امیر سرتیپ ولیوند در جمع خبرنگاران عنوان کرد

جذب افسران رده‌های میانی و مقطع کار‌شناسی ارشد دفاعی

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: همه ساله ما تعدادی از افسران رده‌های میانی را برای رده‌های مقطع کار‌شناسی ارشد مدیریت دفاعی جذب می‌کنیم که این جذب از ارتش، نیروهای مسلح و کشورهای همسایه است.

جذب افسران رده‌های میانی و رده‌های مقطع کار‌شناسی ارشد دفاعیبه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ ولیوند فرمانده دافوس در حاشیه مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دوره‌های "بیست و چهارم" و "هشتم حرفه‌ای" دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ساله ما تعدادی از افسران رده‌های میانی را برای رده‌های مقطع کار‌شناسی ارشد مدیریت دفاعی جذب می‌کنیم که این جذب از ارتش، نیروهای مسلح و کشورهای همسایه است.  

وی ادامه داد: دوره نظری مقاطع ۱۸ ماه طول می‌کشد و یک ترم کارورزی در دوره‌های ۲۴ و ۷ کار‌شناسی ارشد مدیریت دفاعی از مهر ۹۲ دوره خود را شروع می‌کند.  
 
فرمانده دافوس با اشاره به اینکه افراد فارغ التحصیل شده برای ورود به یگان‌ها پایان‌نامه تحصیلات خود را پس از دفاع اخذ می‌کنند، خاطر نشان کرد: در این دوره‌ها دانش آموختگانی از پدافند هوایی، پشتیبانی و گرایش جنگال و سایبری وجود دارد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار