چند روز پس از پیروزی انتخاباتی حزب لیکود:

لیندسی گراهام پیروزی نتانیاهو را به او تلفنی تبریک گفت

این سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی به نتانیاهو اطمینان داد کنگره آمریکا بر توافق هسته‌ای ایران نظارت خواهد کرد.

لیندسی گراهام پیروزی نتانیاهو را به او تلفنی تبریک گفتبه گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از وب‌سایت "پولیتیکو،" "لیندسی گراهام" -- سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی -- روز شنبه در تماسی تلفنی با "نتانیاهو" پیروزی او و حزب "لیکود" را تبریک گفت. "گراهام" یکی از حامیان سرسخت رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا و از مخالفان امضای توافق هسته‌ای با ایران به شمار می‌رود.


"گراهام" پس از این گفت‌وگوی تلفنی با انتشار بیانیه‌ای متذکر شد: "من درباره نیت کنگره در خصوص بررسی دقیق توافق هسته‌ای ایران به نخست‌وزیر اطمینان دادم. این دیدگاه در کنگره از حمایت هر 2 حزب برخوردار است."


"گراهام" یکی از 47 امضا‌کننده نامه کنگره خطاب به مقامات کشورمان است. او در سفرهای خود به سرزمین‌های اشغالی بر حمایت بیقید و شرط آمریکا از رژیم صهیونیستی تأکید دارد. 3 ماه پیش نیز "گراهام" هنگام سفر به بیت‌المقدس در یک کنفرانس خبری مشترک با "نتانیاهو" شرکت کرد و به صهیونیست‌ها اطمینان داد کنگره برای تشدید تحریم‌های ایران به زودی قانونی جدید تصویب خواهد کرد. بررسی و تصویب این قانون هنوز در سنای آمریکا عملی نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار