در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دهقان نسب: ساختن سریال‌ پلیسی شگرد خاص خود را دارد

«حبیب دهقان نسب» گفت: ساختن سریال‌های پلیسی شگرد خاص خود را دارد و مهدی فخیم زاده پس از ساختن چندین اثر در ژانر پلیسی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

حبیب دهقان نسب بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص ایفای نقش در سریال "فوق سری" گفت: همکاری با مهدی فخیم زاده بسیار خوب و لذت بخش است و اگر غیر از این بود برای پنجمین بار این همکاری  اتفاق نمی‌افتاد. فخیم زاده به عنوان کارگردان و بازیگر نکات ضروری بازیگری را به بازیگر مقابلش گوشزد می‌کند. افزون بر این به بازیگر اعتماد دارد  و دست آن را باز می‌گذارد.

وی در ادامه افزود: من در سریال "فوق سری" نقش سرهنگی را بازی می‌کردم که با وجود درجه دار بودن از نظر شخصیت پردازی متفاوت بود و خوشحالم که توانسته‌‌ام نقش را روان از کار در بیاورم.

بازیگر سریال "خواب و بیدار" خاطر نشان کرد: بعد از سریال "خواب و بیدار" سریال‌ها و فیلم‌های پلیسی زیادی ساخته شد؛اما به دل مخاطب ننشست، ساختن سریال پلیسی شگرد خاص خود را می‌خواهد که همه‌ی افراد آن شگرد را ندارند اما فخیم زاده با ساختن چندین سریال پلیسی این مهارت را کسب کرده است و در ژانر پلیس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ریتم مخصوص آن را رعایت می‌کند.

وی ادامه داد: من در "خواب و بیدار" هم نقش سرهنگ را داشتم اما تکینیک‌های بازیگری که یک بازیگر باید بلد باشد، کارگردان و فیلم نامه توانست به من درمتفاوت شدن نقش‌هایم کمک کند.

دهقان نسب با تاکید بر اهمیت بستر سازی باری تحقق شعار دولت ملت هم دلی و هم زبانی اظهار داشت: مسئله نحوه‌ی عمل کردن به این شعار است. برای ایجاد هم دلی بین دولت و ملت باید بستر سازی شود و در صورت تحقق بسیار کار آمد است.

بازیگر سریال "فوق سری" در پایان گفت: خوشبختانه مردم استقبال  خوبی از"فوق سری" به عمل آوردند و من از این موضوع خوشحالم از باز خوردی هم که نقشم در جامعه داشت رضایت کامل دارم و از مهدی فخیم زاده بابت کمک‌هایش تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
سریالی که ساده ترین اصول پلیسی را هم شامل نمیشد
آخرین اخبار