خبری که طرفداران محسن چاوشی و سینا سرلک را غافلگیر می‌کند

سینا سرلک به طرفدارانش وعده داده که یک سرپرایز هنری برای آن‌ها دارد.

 
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، این‌جور که از شواهد و قرائن بر می‌آید غافلگیری که سرلک از ان حرف می‌زند، به محسن چاوشی هم ربط دارد و احتمالا این دو خواننده قرار است یک ترانه را با هم اجرا کنند.
سینا سرلک خواننده موسیقی سنتی، سال گذشته در برنامه رادیویی «موسیقی من» گفته بود که احتمال همکاری او با محسن چاوشی به عنوان خواننده در یک قطعه وجود دارد؛
«شعری را که بین استاد شهریار و سایه رد و بدل شده دوست دارم بخوانم و با صحبتی که با دوستم محسن چاوشی کرده‌ام قرار است به زودی این اتفاق بیافتد.»بعد از گذشت حدود یک سال از این مصاحبه، سینا سرلک دوباره این خبر را بر سر زبان ها انداخته است. این بار منبع این خبر صفحه اینستاگرام اوست .
او در صفحه اینستاگرامش، ایتدا پستی را منتشر کرد که در آن به یک «سورپرایز هنری» اشاره داشت. تا این جای کار نه این ماجرا ربطی به چاوشی دارد و نه می‌شود با شنیدن این عبارت یاد مصاحبه یک سال پیش او افتاد. اما وقتی دو پست دیگر این خواننده را مرور می کینیم و پیام هایی که دنبال کنندگان او برایش پای هر پست گذاشته اند این گمانه تقویت می‌شود.این خواننده در کنار عکس‌هایی که منتشر کرده از شعرهایی استفاده کرده که پیش از این چاوشی آن‌ها را خوانده است.  دنبال کنندگان این صفحه هم که از خبر «سورپرایز هنری» سرلک استقبال کرده‌اند،حالا از او می‌پرسند که آیا این غافلگیری به همان اجرای دو نفره با محسن چاوشی مربوط می‌شود؟پاسخ سرلک البته به این پرسش‌ها سکوت بوده است و باید منتظر ماند و دید که بالاخره این همکاری دو نفره شکل می‌گیرد یا نه؟

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار