تامین 50 درصد از تجهیزات پروژه ها با تجهیزات ساخت داخل

مدیر تدارکات کالای شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران از استفاده 50 درصد تجهیزات ساخت داخل در پروژه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ سعید بصیری در حاشیه بازدید از  بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: با توجه به رهنمود های  مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از توان و نیروی داخلی بیشتر کالاها و تجهیزات مورد نیاز در پروژه ها  از ساخت داخل تامین می شود.

وی با بیان اینکه در تمامی پروژه ها ی خطوط لوله  که شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران مجری آنهاست   تمامی لوله ها برای استفاده در خطوط   از سازندگان داخلی تهیه می شود ،افزود : این در حالی است که در  اجرای پروژه های پالایشگاهی تا حدودی از تجهیزات  خارجی استفاده می شود.
 
وی افزود: هم اکنون 50 درصد از خرید تجهیزات مورد نیاز شرکت در طرحها و پروژه ها  از کالای ایرانی تامین می شود و ما به دنبال افزایش این میزان هستیم.

بصیری  به تامین کالا و تجهیزات طبق اولویت بندی اشاره کرد و گفت: کالاهای مورد نیاز طبق  یک برنامه ریزی در طی مراحل انجام طرح تامین می شود.

وی از وجود 400 شرکت در وندورلیست شرکت ملی مهندسی و  ساختمان نفت  ایران خبر داد و گفت : به منظور اضافه شدن تولید کننده و سازنده،ا ین شرکتها هر دو سال یکبار مورد بازنگری قرار می گیرند.

بصیری در ادامه از هزینه 60 درصدی برای خرید کالاو تجهیزات خبر داد و گفت : در صدد هستیم تا با تمرکز بر خرید تجهیزات و کالاهای داخلی این هزینه را کاهش دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجهیزات ، کالا ، نفت ، داخل ، افزایش ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار