سبحانی در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

قیمت پایه تغییری نخواهد کرد/ 2 ماه وقفه فرصت مناسبی برای رفع ابهامات است

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: بررسی صلاحیت خریداران کار سختی است و 2 ماه وقفه فرصت مناسبی برای رفع ابهامات خواهد بود.

سید جعفر سبحانی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مزایده چهارم هفته گذشته برگزار شده بود و  قول داده بودیم که نتایج را اعلام کنیم و البته این امر با تاخیر اتفاق افتاد عذر خواهی می‌کنیم ولی بررسی صلاحیت و اهلیت که کار بسیار سخت و پیچیده ای بود به زمان زیادی نیاز داشت .
 
شرکت نیوان ابتکار که سومین شرکت خریدار پرسپولیس بود به خاطر مخدوش بودن در خواست از دور مزایده خارج شد چرا که این شرکت در برگه خود شرط گذاشته بود و طبق قانون این مساله غیر ممکن است.

با توجه به این مساله شاید دو ماه وقفه بتواند ابهامات را رفع کند .ما تا دو ماه روند واگذاری سرخابی ها را متوقف میکنیم. تا این دو تیم بتوانند در فصل یارگیری ،سرمربی و حامی مالی بتوانند روند رو به رشدی داشته باشند و صلاح دیدیم که در حال حاضر کار را متوقف کنیم تا سازمان خصوصی سازی متهم نشود.


وی افزود: وزارت اقتصاد و دارایی این اختیار را به وزارت ورزش و جوانان می‌دهد تا به خوبی این دو تیم را مورد حمایت قرار دهد. امیدوارم در فصل آینده لیگ پانزدهم که در مرداد ماه برگزار میشود روند واگذاری پی ریزی و شروع شود.

سبحانی افزود: قیمت پایه تغییر نمیکند و به طور حتم واگذاری باید اتفاق بیفتد و این امکان وجود دارد طی دو ماه باقی مانده پیگیری های لازم صورت بگیرد و امیدوارم بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار