نجف‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مزایده پنجم وجود ندارد، روال جدید انجام می‌شود/نمی‌گذاریم این بار به دوش دولت بماند

رئیس فراکسیون ورزش گفت: در جلسه‌ای با وزیر محترم ورزش راهکاری‌های اداره این 2 تیم را به نوعی که فشاری به دولت وارد نسازد، بررسی خواهیم کرد.

مزایده پنجم وجود ندارد، روال جدید انجام می‌شود/نمی‌گذاریم این بار به دوش دولت بماندمقداد نجف نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اعلام نتایج مزایده سرخابی‌ها اظهار داشت: خوشحالم که این اتفاق افتاد و از دولت محترم تشکر می‌کنم این یک موضوع حساس و اساسی بود و باید در زمان بیشتری وبا بررسی کامل‌تری خصوصی سازی صورت می‌گرفت.
 
وی ادامه داد: در یک فرصت مناسب با وزیر محترم ورزش جلسه‌ای خواهم داشت و تصمیم بر آن است که نگذاریم بار سنگین این تیم‌ها به دوش دولت بماند و البته در جلسه آینده در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان محترم در مورد راهکارها صحبت خواهیم کرد درصدد هستیم تا قانون کاملی تصویب کنیم تا سرنوشت این 2 تیم تحت الشعاع قرار نگیرد.
 
وی در مورد اظهارات سید هادی حسینی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: وی نظر خودش را گفته و در مورد این مساله حرفی و در مورد این مسئله حرفی ندارم، اما طرح ما جامع‌تر است و در موارد‌ی که نقص قانون وجود دارد باید این مسئله را حل کنیم.
 
نجف‌نژاد بیان کرد: طبق روال در مدت زمان 2 ماه آینده هر 2 تیم به همان شکل قدیم اداره خواهند شد تا نقل و انتقالات انجام شود و در این فرصت مناسب طرح دو فوریتی نیز به ثمر برسد.
 
وی در پایان گفت: جلسه هیات مدیره استقلال را برگزار می‌کنیم و هر چه سریعتر در مورد آینده تیم در فصل پانزدهم تصمیم گیری می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار