گروسی: کار غیر کارشناسی موجب لغو مزایده چهارم شد

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره لغو مزایده چهارم گفت: لغو پیاپی مزایده سرخابی‌ها به علت این است که کار کارشناسی صورت نگرفته است.

گروسی: کار غیر کارشناسی موجب لغو مزایده چهارم شدحسین گروسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان شرایط اهلیت هم شخصی نکردند که چه کسانی می‌توانند در مزایده سرخابی‌ها برنده شوند.

گروسی در ادامه عنوان کرد: موقعی که می‌خواهند در اتاق تنگ و تاریک افراد را گزینش کنند و وضع به این صورت می‌شود به هر حال کار کارشناسی در مورد خصوصی‌سازی سرخابی‌ها باید صورت می‌گرفت و بعد مزایده برگزار می‌شد که این کار صورت نگرفت.

وی در مورد اهلیت خریداران تایید نشد تصریح کرد: اهلیت به این معنی نیست که چک خریداران ایراد نداشته باشد بلکه باید به این صورت تعیین شود که خریداران بعد از اینکه 2 باشگاه را در اختیار گرفتند چه اقداماتی باید برای این 2 باشگاه انجام دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس 1000 میلیارد ارزش دارد اما اگر به اهلش واگذار نشوند فایده‌ای ندارد معتقدم اگر 2 باشگاه با یک ریال و به اهلش واگذار شوند آن وقت دولت برنده واقعی این واگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار