در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

توزیع تخم مرغ در سبد کالای اقشار کم درآمد

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی بیان کرد: محدودیت مالی برای توزیع این کالا از سوی دولت وجود ندارد اما مشکل اصلی دوام و فاسد شدن این محصول است.

ابوذر ندیمی نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص این موضوع که آیا محدودیت در توزیع تخم مرغ در سبد کالای اقشار کم درآمد وجود دارد یا خیر اظهار داشت: دولت در خصوص کالا دو نگاه دارد که بخشی از آن معطوف به عدم مشکل در توزیع و نگهداری کالا می‌باشد و همواره دولت نگران توزیع به موقع کالای فاسد شدنی به مقصد نهایی است زیرا نگهداری کالا یک فاکتور است و امیدوارم دولت از جهت توزیع و حمایت از تولید داخل عملکرد مثبتی داشته باشد. 

وی افزود: رویکرد دولت باید حمایت از تولید داخل باشد زیرا تولید داخل به حمایت از تولید کننده و حفظ اشتغال کمک به سزایی می‌کند. 

ندیمی در پایان تصریح کرد: محدودیت مالی برای دولت وجود ندارد اما محدودیت توزیع از نظر زمان، کیفیت، شرایط کالاهای با دوام و فاسد شدنی تفاوت حمل و نقل وجود دارد که دولت با توجه به فصل گرما و اینکه تخم مرغ به عنوان کالایی که تاریخ مصرف آن تنها چند روز کوتاه است، به این مسائل همواره توجه دارد و بیشتر به کالای با دوام رغبت دارد. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار