بدنبال افتتاح نمایشگاه قرآنی شمیم وحی؛

موازی کاری نمایشگاه "شمیم وحی" و "نمایشگاه قرآن" آری یا خیر؟

به دنبال افتتاح نمایشگاه قرآنی فرهنگی شمیم وحی که در آن موسسات قرآنی پیش از ماه رمضان محصولات خود را ارائه می‌کنند...

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران؛زینب سلیمانی- به دنبال افتتاح نمایشگاه قرآنی فرهنگی شمیم وحی که در آن موسسات قرآنی پیش از ماه رمضان محصولات خود را ارائه می‌کنند این سوال در ذهنمان پیش می‌آید که آیا این نمایشگاه با نمایشگاه قرآن که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود فعالیتی موازی دارد؟

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در گفتگو پاسخ به سئوال خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه عطر سیب که در آن هیئت‌های مذهبی برای ماه‌های محرم و صفر خود تجهیزات لازم را تهیه می‌کنند افزود: نمایشگاه شمیم وحی نیز کمکی به موسسات قرآنی برای تجهیز و آماده کردن آن‌ها برای نمایشگاه قرآن است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه موسسات قرآنی آمادگی پیدا می‌کنند تا در نمایشگاه قرآن بتوانند محصولات خود را عرضه کنند.

در ادامه علی جنتی وزیر ارشاد نیز خاطرنشان کرد:نه تنها این نمایشگاه با نمایشگاه قرآن موازی کاری ندارد بلکه کمکی به تشکل‌ها مساجد و منازل قرآنی و محافل قرآنی،جهت ترویج فرهنگ قرآنی می‌باشد.

وی افزود: این نمایشگاه مختص تجهیز موسسات قرآنیست و نمایشگاه قرآن که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود برای بازدید عامه‌ی مردم از دست‌آوردهای موسسات قرآنی است.

اضافه می شود؛نمایشگاه قرآنی شمیم وحی که روز گذشته با حضور شهردار تهران،وزیر ارشاد،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئلان قرآنی کشور افتتاح شد، بیستم تا بیست وششم خرداد ماه ارائه خدمات به موسسات قرآنی را در راستای کار خود دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار