ساری؛

استقبال گرم از قهرمان پرورش اندام مازندرانی

مردم و ورزشکاران بهشهری از علی اصغر کابلی که در وزن فوق سنگین مثبت 100 کیلوگرم در رقابت های جهانی پرورش اندام در ژاپن توانست مدال طلای این رقابت ها را کسب کند استقبال پرشکوهی کردند .

استقبال گرم از قهرمان  پرورش اندام مازندرانیبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی اصغر کابلی در مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا به همراه دو هم استانی دیگر خود در اوزان 75 و 95 کیلوگرم ، در حضور نمایندگانی از کشورهای آسیان ، موفق به کسب مدال طلا شد.

این مسابقات که چهل و نهمین دوره آن در کشور ژاپن برگزار شد کشور ایران با شایستگی توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند .

این مسابقات با حضور 21 کشور و 170 ورزشکار در اوزان مختلف برگزار شد که ایران با کسب 6 مدال خوشرنگ طلا ، 3 نقره و 1 برنز و یک عنوان چهارمی توانست مقام قهرمانی را کسب کند .

وی از سال 75 به صورت جدی تمرینات بدنسازی و پرورش اندام را دنبال کرد تا اینکه سال 2012 در وزن 100 کیلو گرم به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات جهانی WBBF تایلند عنوان سومی را بدست آورد.

کابلی سال 2013 به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه کمر از همراهی تیم ملی بازماند و در سال 2014 نیز در مسابقات انتخابی تیم ملی نتوانست از سد اسحاق قویدل عبور کند تا بعد از دو سال دوری از تیم ملی، امسال در ترکیب اصلی نفرات اعزامی به رقابت های آسیایی 2015 ژاپن قرار گرفت و عنوان قهرمانی رابرای ایران به ارمغان آورد .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.