پیام تسلیت سردار نجات

حجت‌الاسلام مطلبی راه روشن ولایتمداری و عزتمندی ایران اسلامی را در پیش گرفت

معاون فرهنگی سپاه در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام مطلبی تصریح کرد: شهید مطلبی راه روشن ولایتمداری و عزتمندی ایران اسلامی را در پیش گرفت تا به غنای روحی و تعالی معنوی رسید.

به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدحسین نجات معاون فرهنگی سپاه در پی فقدان مجاهد محقق و روشنگر عرصه عزت و استقلال کشور حجت‌الاسلام مهدی مطلبی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: در روزگاری که به فرموده امام انقلاب «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست» شاهدیم که گویا زنده نگه داشتن راه شهدا درختی است که زود ثمر می‌دهد.

سردار نجات در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام مطلبی افزوده است: شهید حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مهدی مطلبی راه روشن ولایتمداری و عزتمندی ایران اسلامی را در پیش گرفت تا به غنای روحی و تعالی معنوی رسید و در مسیر روشنگری و بصیرت افزایی جان خود را به کف گرفت و تقدیم جانان کرد.

وی خاطرنشان کرده است: راستی که وقتی پوسته خودبینی شکافته شده و همه هستی در مسیر سربازی امام عصر (عج) و بهترین خوبان درگاهش قرار گیرد می‌توان روشنگری کرد و خود هم به روشنی پیوست.

معاون فرهنگی سپاه در پایان پیام خود آورده است: بنده نیز به سهم فقدان این محقق و روشنگر عرصه عزت و استقلال ایران اسلامی را به امت شهیدپرور و رهبر معظم انقلاب اسلامی و صاحب روشنی حضرت صاحب الزمان (عج) تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تسلیت ، مطلبی ، امام ، شهیدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار