با صدور نامه‌ای؛

بسیج دانشجویی از شرکت‌کنندگان در مراسم وداع با شهدا قدردانی کرد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با صدور نامه‌ای از حضور پرشور دانشجویان و مردم در مراسم وداع با شهدای دفاع مقدس در دانشگاه تهران تقدیر کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با صدور نامه‌ای از شرکت‌کنندگان در مراسم وداع با شهدا تقدیر کرد.

در این نامه آمده است: بار دیگر دانشجویان و مردم انقلابی با حضور پرشور و کم سابقه خود در مراسم وداع با شهدای غواص که با عنوان مدافعان عزت برگزار شد، نشان دادند که همواره شهدای الگوی مقاومت و ایستادگی برای حفظ استقلال و عزت کشورشان هستند.

این شورا در ادامه تصریح کرد: مردم و دانشجویان این شرایط حساس که دشمن چشم طمع به استقلال و امنیت و عزت ملی دوخته است با حضور خیره کننده و چشم گیر خود در این مراسم نشان دادند که در راه حفظ و حراست از عزت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که دستاورد خون هزاران شهید انقلاب اسلامی است از هیچ تهدیدی هراس نداشته و حاضرند بدترین تحریم‌ها را تحمل کرده ولی پذیرای ذلت نباشند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در این نامه از همه دانشجویان و مردم غیور تهران که به جهت بزرگداشت و تعظیم مقاومت شهدای دست بسته با حضور پرشور و کم نظیر خود حق مطلب را ادا کردند ، قدردانی و تشکر بعمل آورد.

این شورا در پایان نامه خود از همه دانشجویان و مردم جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام که بعد از ظهر امروز از میدان بهارستان به سمت معراج شهدا برگزار می شود، دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تشییع ، شهدا ، غواص ، دانشجویی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار