ساری؛

استقبال بیش از یک میلیون نفر از طرح ملی حفظ قرآن کریم

بیش از یک میلیون نفر امسال در طرح ملی حفظ قرآن کریم ثبت نام می شوند.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، که روز سه شنبه و چهرشنبه گذشته به ساری سفر کرده بود با اشاره به ثبت نام حدود 950 هزارنفر تاکنون در طرح ملی حفظ قرآن کریم گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال تعداد ثبت نام کنندگان به یک میلیون و 200 هزار نفر برسد.

حجت الاسلام احمد شرفخانی با اشاره به برگزاری دوره آمورزش مجازی قرآن کریم در کشور افزود: حدود 20 هزار نفر زیرپوشش آموزش مجازی قرآن کریم قرار دارند.

وی با بیان اینکه طرح تابستانی نشاط معنوی نیز به منظور استفاده بهینه زمان فراغت نوجوانان و جوانان از هفته آینده در هزار و 400 بقعه متبرکه واماکن زیارتی سراسر کشور اجرا می شود تصریح کرد: حدود 200 هزارنفر پارسال زیرپوشش این طرح قرار گرفتند که پیش بینی می شود امسال نیز آمار ثبت نام شدگان به همین شمار برسد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، به راه اندازی حدود سه هزار مرکز فرهنگی و قرآنی در مقابرآستانه مبارکه امامازادگان و اماکن مذهبی سراسر کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراکز با هدف تقویت رویکرد فرهنگی و قرآنی نسل جوان برپا می شود.


برچسب ها: استقبال ، طرح ، ملی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.