معاون در آمد و سرمایه گذاری صندوق رفاه دانشجویان خبر داد

الکترونیکی شدن تمام پرداخت‌های دانشجویان به صندوق رفاه

معاون در آمد و سرمایه صندوق رفاه دانشجویان گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی و یا مشکلات موجود از این پس تمام پرداخت‌های دانشجویان به صورت ا‌لکترونیکی به صندوق رفاه انجام می‌شود.

علیرضا صولتی معاون در آمد و سرمایه گذاری صندوق رفاه دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه اطلاعات دانش آموختگان تا قبل از سال 79 نگهداری می‌شد به دلیل شرایط نرم افزاری ابزار مناسبی برای نگه داری اطلاعات نبود.

وی در ادامه افزود: سامانه جدید سامانه پرداخت الکترونیکی نام دارد اجازه می‌دهد تمام پرداخت‌های سامانه سجاد که از طریق بانک ملی انجام می‌شد و مشکلات بسیاری داشت به صورت الکترونیکی انجام شده و به بانک ملی بخش نامه‌ای ابلاغ شد که پذیرش به صورت غیر الکترونیکی صورت نگیرد.

صولتی خاطر نشان کرد: این سامانه به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده و به زودی رونمایی می‌شود و پس از رونمایی نحوه استفاده از آن برای دانشجویان توضیح داده می‌شود.

معاون در آمد و سرمایه گذاری صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به سهم پرداخت‌های الکترونیکی صندوق رفاه افزود: با وجود گسترش اینترنت سهم پرداخت‌های الکترونیکی در صندوق رفاه دانشجویی بیش از 35 درصد نیست که امیدواریم این سهم را به 100 درصد افزایش دهیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار