نامزد احتمالی ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد: نباید با ایران مذاکره کنیم

"اسکات واکر، "فرماندار جمهوری‌خواه ایالت ویسکانسین آمریکا، مدعی شد این کشور نباید به مذاکره هسته‌ای با ایران ادامه دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پولتیک‌اسپا؛ "اسکات واکر،" فرماندار جمهوری‌خواه ایالت ویسکانسین آمریکا، در کنفرانس رهبری حزب جمهوری‌خواه فیلادلفیا مدعی شد: ایران کشوری نیست که بتوان با آن مذاکره کرد. اگر برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 رسما اعلام نامزدی کنم، هرگز به مذاکره با ایران ادامه نخواهم داد.

این سیاستمدار جمهوری‌خواه  در ادامه ادعایش افزود: دشمنان ما مثل ویروس هستند. ترجیم می‌دهم به جای مذاکره ، با آنها وارد جنگ شوم! مردم آمریکا به رئیس جمهوری نیاز دارند که نه فقط وارد جنگ‌ با دشمنان شود؛ بلکه در این مبارزات به پیروزی هم برسد.

در حالی که به پایان مهلت مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 نزدیک می‌شویم، برخی جمهوری‌خواهان در آمریکا تلاش می‌کنند در روند مذاکرات اختلال ایجاد کرده و مانع از به نتیجه رسیدن آن در موعد مقرر شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۰۹:۰۳ ۰۱ تير ۱۳۹۴
اگر نماینده جمهوریخواهان این مردک باشد حتما جمهوریخواهان شکست خواهند خورد
Germany
ناشناس
۱۶:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
مرگ برآمریکا لالایی کودکان ایران...اول فکر کن بعدا حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۵:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
ما با تو مذاکره نمیکنیم با 6 کشور مذاکره میکنیم وارد میدان کارزار شو تا به تو و کشورت و هم پیمانان خبیثت نشان بدیم ایران یعنی چی و ایرانی یعنی کی؟
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا
۱۴:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
سلام علیکم. درامریکا انگار مد شده که برای اخذکمک های مالی ازرژیم صهیونیستی و دیگرصهیونیستها، بگویند ما به ایران اطمینان نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
اتفاقا ما هم به مذاکره با شیطان بزرگ اصلا خوشبین نبوده ونیستیم
United States of America
کوروش حق پرست
۱۲:۵۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
چه خوب ما هم منتظر حمله شما ترسو ها هستیم فقط این دفعه کسانی را بفرستید که وقتی اسیر شدند مثل چند سال قبل که یک دسته از رنجر های شما در خلیج فارس اسیر شدند شلوارشون را خیس نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
قشقایی
۱۲:۱۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
به نمایندگی از ایل بزرگ قشقایی میگویم:جرات این غلطهای زیادی را ندارید چون فرزند نامشروع تان یعنی رژیم کودک کش صهیونیستس را نابود خواهیم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
محممود
۱۲:۱۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
برو با بزرگترت بيا بچه نه نه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
هزاران بار منت داشته باشید ؟ شما محتاج گفتگو با
ایران اسلامی هستید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۱:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
چاییدی عموم!!!
United States of America
علیرضا
۱۱:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
بابا دم اینا گرم باز معلومه چی میگن. مستقیم میگه حمله میکنم. البته غلط اضافیه، میخواد بگه منم آدمم .هیچ قدرتی بلکه هیچ قدرت هایی نمیتونن به کشوری که برای 175 گل گمنام نزدیک بود جون بدن حمله کنن. به نظر من داره با این حرفاش چند تا کار رومیکنه و اول اینکه سیاستمدارهای جمهوری خواه رو تحریک کنه که به دولت فشار بیارن که با ایران مذاکره نکنه(البته یه شو رسانه ای با همکاری دولت) دوم اینکه میخواد رای جذب کنه(که جزء سیاست های آمریکاست که هر دوره یک حزب قدرت رو به دست بگیره) و اینکه میخواد یک جور تنش و تکاپو ایجاد کنه که انتخابات جذاب دنبال بشه و مردم بیشتری در انتخابات شرکت کنند. و شاید میخواد افکار ایرانی ها رو مشغول کنه و مثلا با گول زدن دشمن به اهداف خودش برسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
مشخصه ویروس دنیا کیه...کثافت.
آخرین اخبار