راه اندازی وب سايت سومين كنگره بين‌المللی طب انتقال خون

درگاه اينترنتی سومين كنگره بين‌المللي طب انتقال خون ايران كه آذر سال جاري در تهران برگزرا خواهدشد، راه‌اندازي و در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران به نقل از سازمان انتقال خون ايران، وب سايت سومين كنگره بين‌المللي طب انتقال خون كه با همكاري مركز تحقيقات موسسه عالي آموزشي پژوهشي طب انتقال خون و انجمن علمي انتقال خون ايران با تاكيد بر كاربرد مبتني بر شواهد خون، فراورده هاي خون و داروهاي مشتق از پلاسما، برگزار مي‌شود، به نشاني  ibtc.tmi.ac.ir راه اندازي و در دسترس عموم قرار گرفته است.

بنا بر اين گزارش، محورهاي علمي كنگره شامل: مديريت مصرف خون، هموويژلانس، سلامت خون، كنترل كيفي و تضمين كيفيت در انتقال خون، ترومبوز و هموستاز، اهداي خون و اهداكنندگان، سلول درماني، ايمنوهماتولو‍ژي، انتقال خون در نوزادان و جراحي و داروهاي مشتق از پلاسما بوده و فرصت ارسال خلاصه مقاله جهت اين كنگره از تاريخ 15 تير تا اول مهر 1394 است.

شايان ذكر است اولين كنگره طب انتقال خون در سال 1386 و دومين كنگره با محوريت پالايش پلاسما در سال 1390 برگزار شد و سومين كنگره هم 24 تا 26 آذر 1394 در تهران برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار