رودهن؛

پرند اولویت اول تبدیل به پایتخت سیاسی ، اداری کشور است

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: پرند با برخورداری از ساختاری استراتژیک اولویت اول تبدیل به پایتخت سیاسی، اداری کشور است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از رودهن، ابراهیم نکو در مورد نگاه ویژه به پروند در جریان سیاست تغییر پایتخت اداری سیاسی کشور گفت: تهران با برخوداری از حجم بالای جمعی و پیک بالای ترافیک و افزایش آلودگی های زیست محیطی نیاز به تنفس در فضایی آرام دارد.

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: شهر جدید پرند در استان تهران از ساختار استراتژیک خاصی برخوردار است، هر چند در بحث زیرساخت های بهداشتی و درمانی و آموزشی و پرورشی با مشکلات فراوانی وجود دارد ولی در بحث تغییر پایتخت سیاسی و اداری پرند در اولویت قرار دارد .

نکو با تاکید بر اینکه شهر پرند شخصیت تبدیل به پایتخت اداری و سیاسی ایران اسلامی را دارد، اضافه کرد: نزدیکی به فرودگاه امام خمینی (ره ) و چند بزرگراه به عنوان راههای مواصلاتی به استانهای مختلف کشو، احداث مترو حرم امام راحل (ره) تا شهر پرند از ابعاد مختلف این شهر برای تبدیل به پایتخت سیاسی و اداری ایران اسلامی است.

نماینده رباط کریم در خاتمه اظهار داشت: مسئولات رباط کریم و بهارستان آمادگی لازم برای تبدیل شدن پرند به پایتخت سیاسی و اداری کشور را دارند و دولت تدبیر و امید باید این موقعیت ویژه را به دقت مورد ارزیابی قرار دهد .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.