رودهن؛

رباط کریم و بهارستان از شهرستانهای پر تراکم در بحث پروژه های نیمه تمام

نماینده شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رباط کریم و بهارستان در غرب استان تهران از شهرستانهای پر تراکم در بحث پروژه های نیمه تمام محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، ابراهیم نکو در مورد سفر دولت تدبیر و امید به شهرستانهای رباط کریم و بهارستان گفت: شهرستانهای غرب تهران انگشت بر برگه صلاحیت دولت دکتر روحانی زدند.

نماینده شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: این شهرستانها در پایتخت در فهرست شهرستانهایی در کشور قرار دارند که ردپای انبوهی از پروژه های نیمه تمام در آنها دیده می شود.

نکو با تاکید بر اینکه سفر دولت تدبیر و امید در استانها و شهرستانهای کشور رنگ و بوی اعتباری دارد، اضافه کرد: به برکت سفر استانی دولت یازدهم سیمای عمرانی شهرستانهای رباط کریم و بهارستان شکلی مناسب خواهد گرفت.

نماینده شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : عمران و آبادانی تنها با اعتبارات استانی قابل تحقق نیست زیرا برخی پروژه های عمرانی در شهرستانها و استانها به خصوص در پایتخت چهره ای کشوری دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.