رودهن؛

رباط کریم و بهارستان زیر خط محرومیت در حوزه های زیر ساختی

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت های قبل رباط کریم و بهارستان را فراموش کرده بودند گفت: رباط کریم و بهارستان زیر خط محرومیت در حوزه های زیر ساختی قرار دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، ابراهیم نکو در مورد وضعیت غرب استان تهران گفت: متاسفانه غرب استان تهران به شدت از کمبود ها و خلاء ها در حوزه های زیر بنایی مانند آموزشی و پرورشی و بهداشتی و درمانی رنج می برد .

نماینده رباط کریم و بهارستان در ادامه این مطلب تصریح کرد: رباط کریم و بهارستان زیر خط محرومیت در حوزه های زیر ساختی قرار دارند و با وجود چسبیده شدن به پایتخت قلب اقتصاد ایران اسلامی با محرومیت های زیادی مواجه می باشند و این معضل مشکلات زیادی را برای مردم بوجود آورده است .

نکو با تاکید بر اینکه دولت های قبل رباط کریم و بهارستان را فراموش کرده بودند اضافه کرد : خوشبختانه در دولت تدبیر و امید در این رابطه اقدامات خوبی صورت گرفته و در بین وزارتخانه ها وزارت بهداشت و درمان در جهت رفع خلاء های بهداشتی و درمانی اقدامات خوبی را انجام داده است .

نماینده رباط کریم و بهارستان در خاتمه اظهار داشت: دولت تدبیرامید برای توسعه غرب استان تهران و رفع محرومیت ها در این بخش از استان تهران تدابیر لازم را بیندیشد تا غرب تهران هم از اعتدال دولت بهره لازم را در رفع کمبود ها ببرد .

انتهای پیامگ /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.