رودهن؛

روز قدس منبع میلیونها مشت گره کرده آزادی خواهان جهان بر سیمای استکبار جهانی

نماینده رباط کریم، قدس و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس نماد استکبار ستیزی مسلمانان منبع میلیونها مشت گره کرده آزادی خواهان جهان بر سیمای استکبار جهانی است .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، ابراهیم نکو در سالروز روز جهانی قدس گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به منظور اتصال کشورهای جهان اسلام و ترسیم وحدت کلمه در بین آنها سناریوی روز جهانی قدس را در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین به نگارش درآورد .

نماینده رباط کریم، قدس و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : روز جهانی قدس خروش مسلمانان جهان به سمت اردوگاه کفر است و اسرائیل رژیمی که در جهان بشریت شخصیت حقیقی ندارد این خطر و تهدید بزرگ را حس کرده است و خود به این موضوع اعتراف کرده اند .

نکو با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام در جهان اسلام خیمه زده اند اضافه کرد : استکبار جهانی در کنار مسجد الاقصی اردوگاه نبرد با اسلام را برپا نموده است و آتش بمباران های خود را بر سر مردم بی دفاع فلسطین و لبنان و یمن با ابزار آل سعودی خود می ریزد و مظلوم کش است و کودک کشی بر سیمای آن زده شده است .

نماینده رباط کریم، قدس و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: آنها توان رویارویی با این قدرت را ندارند زیرا حزب الله لبنان با دامنه محدود با ابزار ایمان به خداوند متعال آنها را در جنگ هایی مانند 33 روزه زمین گیر کرد .

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.