رودهن؛

رودخانه "شادچای" غرب تهران مبتلابه بیماری زیست محیطی

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رودخانه "شاد چای" در محدوده ورامین و بهارستان همانند رودخانه سیاه آب ، مبتلا به بیماری زیست محیطی بخاطر موج فاضلاب های خانگی و صنعتی به درون آن می باشد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن؛ ابراهیم نکو در مورد وضعیت زیر ساخت های آب و فاضلاب در رباط کریم گفت: متاسفانه سیستم آب و فاضلاب این شهرستانها در غرب استان تهران در بیخ گوش پایتخت مناسب نیست .

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: نبود زیرساخت های مناسب آب و فاضلاب مشکلات زیست محیطی برای این منطقه به بار آورده است و نا رضایتی های مردم را به همراه دارد .

نکو با تاکید بر اینکه آب و فاضلاب در کنار مباحث بهداشتی و درمانی و آموزشی و پرورشی از مطالبات اصلی مردم است، اضافه کرد: متاسفانه در بحث ساماندهی مسیر آب و فاضلاب بی توجهی های بسیاری صورت گرفته است .

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: سازمان محیط زیست و آب فاضلاب استان باید برای این معضل در غرب استان تهران با اعمال برنامه هایی کارشناسی چاره اندیشی کنند .

انتهای پیام /س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.