رودهن؛

خطی برای شورای نگهبان طراحی نمی شود

نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان در بحث تایید و رد صلاحیت به کاندیداهای احراز سمت نمایندگی مردم در خانه ملت بر اساس سند و مدرک عمل کرده و حقی را از کسی ضایع نمی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، ابراهیم نکو در مورد شرایط نمایندگان برای کاندید شدن انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان یک نهاد با تجربیات ارزشمند است و در طول تاریخ انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا نموده است .

نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: شورای نگهبان در طول حیات خود در بدنه سیاست گذاری های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران در جریان تصمیم گیری های مهم با مر قانون برخورد کرد .

نکو با تاکید بر اینکه خطی برای شورای نگهبان طراحی نمی شود اضافه کرد: شورای نگهبان در بحث تایید و یا رد صلاحیت به کاندیداهای احراز سمت نمایندگی مردم در خانه ملت بر اساس سند و مدرک عمل کرده و حقی را از کسی ضایع نمی کند و اگر کوچکترین ضعفی هم در این راستا ایجاد شود برای زنده کردن آن حق قدم بر می دارد .

نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درخاتمه اظهار داشت: شورای نگهبان بدون مطالعه پرونده افراد را رد صلاحیت نمی کند .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.