تهاجم فرهنگی جدید در بازار؛

بی احترامی به پلاک شهدا+عکس

مدتی پیش مانتوهای بی دکمه ای تولید شد که تکه هایی از چفیه بر روی آن دوخته شده بود و حالا شلوارهایی تولید و عرضه می کنند که پلاک و زنجیر که نشانه شناسایی شهداست به آن آویزان است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  بعضی چیزها برای انسان ها ارزشی دارد که با ارقام و اعداد قابل سنجش نیست بلکه ارزشش در تار و پود وجود افراد نهفته شده است. یادگارهای شهدا و سال های دفاع مقدس و نمادهایی که بوی جبهه را به مشام می آورد را می توان یکی از مهم ترین ارزشهایی دانست که با پول قابل سنجش نیست، پلاک های شهدا و حتی طناب هایی که این روزها در دستان غواصان شهید بود همگی برای مردم ما یاد آور روزهای رشادت و دلیر مردی جوانانی است که از خون خود گذشتند تا انقلاب زنده بماند و حالا متولیان تهاجم فرهنگی با حمله به این ارزشها تلاش دارند تا قلب ملت را به درد آورند.

مدتی پیش مانتوهای بی دکمه ای تولید کردند که تکه هایی از چفیه بر روی آن دوخته شده بود و حالا شلوارهایی تولید و عرضه می کنند که پلاک و زنجیر که نشانه شناسایی شهداست به آن آویزان است.

ناگفته نماند پلاک شهدا و کشته شدگان جنگ در اکثر کشورهای دنیا به عنوان یک نماد مقدس و قابل احترام شناخته شده که از آن به عنوان افتخار یک ملت یاد می شود .

حمله به پلاک شهدا+عکس

حمله به پلاک شهدا+عکس

حمله به ارزشهای دفاع مقدس در حالی رخ داده است که متاسفانه مسئولان نظارت بر بازار نه تنها از توجه  و بازرسی از عرضه پوشاک غافلند بلکه حتی اندک دقتی هم در نحوه فروش ارزان این کالاهای توهین کننده ندارند.

نامناسب بودن وبی حجابی لباس هایی که توزیع می شود آنچنان راحت در بازار داد و ستد می شود که دیگر متولیان تهاجم فرهنگی با خیال راحت مقدسات  و ارزشها را نیز زیر سوال می برند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۷ ۲۴ تير ۱۳۹۴
انهاکه، این.عمل.راانجام.میدهند!،!،،،،،،،،،
Germany
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۳ تير ۱۳۹۴
این توجیه غیر قابل قبولی هست که ما بگیم بد برداشت کردیم و...گرگ ها در این دوران رسم گرگ قصه بزبز قندی رو اجرا میکنن و بعد زهر خودشون رو میریزن!بصیرت لازم است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
با سلام واحترام
به عقیده من نیت کار خیر بوده،یک تولید کننده لباس که به نوبه خودش سعی کرده آرمان های شهدا را در حد وسع خودش زنده نگه داره،عکس دو شلواری که من دیدم شلوار های سالم و پوشش کاملی هستند،و خیلی هم سنگین متین،مناسب افراد کاری و با جزبه طراحی شده،پس مطمعنم این شلوار جامعه بچه قرطی ها را هدف نگرفته،هدف فروشش جامعه سالم بوده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۶:۳۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
خواهش میکنم جلوی سوء استفادهای افراد فرصت طلب وکسانیکه به ارزشهای انقلاب ودفاع مقدس بی احترامی میکنند بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۵ ۲۳ تير ۱۳۹۴
فهمیدند که از کجا ضربه می خورند / بعد از تشییع با شکوه شهدای غواص ، این عقده گشایی ست که این ها با شهدا می کنند؟!!! شهدا شرمنده ایم
Germany
با نام علی مدد گرفتیم
۰۳:۲۹ ۲۳ تير ۱۳۹۴
واقعا الان شهدا به ما چی میگن؟
واقعا چقدر شرمنده شدیم پیششون؟
چرا انسانها اینقدر بی ارزش شده اند که به خود اجازه میدهند به هر چی که میتونن تعرض و هتاکی کنن؟
واقعا چرا با این تز روشنفکرانه میان جلو؟ که چی بشه؟
بابا یکی بهم جواب بده من نمیدونم اینا چه مرضشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۲۳ تير ۱۳۹۴
وای وای حسین وای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۲۳ تير ۱۳۹۴
واقعا چرا.چرا ب این راحتی وارد بازار شدن.چرا نظارت نمیشود.من متاسفم از این ک این بی احترامی ب شهدا شده. خاهش مند است اینجانب دانشجو از شما مسءولین نظارت داشته باشید.
با سپاس
Germany
ناشناس
۰۱:۳۷ ۲۳ تير ۱۳۹۴
این کجاش توهینه?
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۹۴
چقدر برداشت بد میکنیم
Singapore
azad
۱۸:۳۲ ۲۲ تير ۱۳۹۴
خب اسلام حجاب یعنی پاکی یعنی زندگی.