تبریز؛

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و آبزیان در تبریز

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و آبزیان 30 تیرماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و آبزیان در تبریزگروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ رهبر صفا مدیر اجرایی برگزار کننده امور نمایشگاهی گفت: این نمایشگاه با رویکرد توسعه صادرات برای خروج مازاد محصولات تولیدی، رونق صنعت، دام و طیور و آبزیان ایران و رعایت استانداردهای بین المللی برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه بین المللی تبریز در وسعت 14 هزار مترمربع با حضور مجموعا 270 شرکت داخلی و خارجی به مدت سه روز در تبریز برپا خواهد شد.

به گفته رهبرصفا، برای حضور در این نمایشگاه تاکنون 220 شرکت داخلی و 50 شرکت خارجی از جمله آلمان، بلژیک، پاکستان، ترکیه، هلند، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، افغانستان، ارمنستان و دیگر کشورها حضور می یابند.

وی اظهار داشت: شرکت های حاضر در این نمایشگاه بین المللی تامین کننده مواد اولیه، افزودنی ها و مکمل های خوراک دام و طیور هستند.

وی با بیان آنکه اکثر کشورهای همسایه ما واردکننده و مصرف کننده گوشت مرغ و قرمز و آبزیان هستند، گفت: بنابراین استفاده از ظرفیت های غیرفعال کشور برای تولید، فرآوری، بسته بندی، رعایت استانداردهای بین المللی، پاستوریزه کردن و ارایه گوشت حلال می تواند موفقیت هایی را برای ما در توسعه صادرات حاصل کند.

وی افزود: این رویداد در منطقه شمال غرب کشور به عنوان یک رویداد اقتصادی تجاری دریچه ای به سوی بازارهای منطقه و فراتر از آن اوراسیا و حوزه بالکان در صنعت مرغداری و دامپروری است به طوری که می توان صادرات انواع ساخته های سازندگان تجهیزات مرغداری و تولیدکنندگان داروهای دام، طیور و آبزیان، مکمل ها و افزودنی ها، حتی انواع خوراک دام و طیور فرآوری شده را به این کشور توسعه داد.

وی گفت: وزارت جهادکشاورزی، معاونت دام و طیور و سازمان دامپزشکی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور خارجه و هلدینگ ها و مجموعه سیستم یکپارچه تولید گوشت، مرغ و تخم مرغ در انجام مقدمات تشکیل این نمایشگاه نقش موثری داشته اند.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته 30 تیرماه سالجاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز به مدت سه روز برگزار می شود.

در این نمایشگاه از سوی عضو اتحادیه بین المللی ufi و نماینده viv جهانی در ایران به شرکت کنندگان برتر گواهینامه بین‌المللی ارایه خواهد شد. 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.