تصمیم رژیم صهیونیستی برای مداوای تروریست‌های النصره در خاک سوریه

رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد قصد دارد به‌جای مداوای تروریست‌های گروه النصره در اراضی اشغالی فلسطین، در خاک سوریه اقدام به درمان آنها کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، بدنبال افشاگری اخیر دبیرکل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان مبنی بر مداوای تروریست‌های النصره در خاک سرزمین‌ اشغالی فلسطین و نقش رژیم غاصب در پیدایش و تجهیز گروه تروریستی داعش، صهیونیست‌ها از تغییر سیاست خود برای درمان تروریست‌ها در خاک سوریه خبر دادند.

یکی از فرماندهان نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی، روز گذشته ضمن اعلام این تصمیم مدعی شد: "باید توجه کنیم که تنها موارد معدودی از ورود تروریست‌ها و درمان آنها در بیمارستان‌های اسرائیل رخ داده است. البته این روند اکنون چند ماهی است که متوقف شده و دیگر اتفاق نخواهد افتاد. ما قصد داریم به مراقبت از مرزها استحکام بیشتری ببخشیم." 

این فرمانده صهیونیست اضافه کرد: "ما پس از این، تنها به غیرنظامیان اجازه ورود به اسرائیل را خواهیم داد و چنانچه افراد جنگجو [عضو النصره و داعش] قصد ورود به اسرائیل و مداوای خود را داشته باشند، این خدمات در همان محل و بیرون از مرز به آنان ارائه خواهد شد."

وی مدعی شد؛ "من تأکید ‌می‌کنم ما تاکنون به هیچ‌یک از اعضای النصره حتی با دادن یک عدد فشنگ هم کمک نکرده‌ایم و آنها هرگز از حمایت نظامی ما برخوردار نبوده‌اند."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار