اردبیل؛

استان اردبیل در حوزه معدن ظرفیت‌های خوبی دارد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:‌ استان اردبیل در حوزه معدن ظرفیت‌های خوبی دارد که با توجه به این امر مطالعات اولیه در چندین پهنه معدنی این استان آغاز شده و زمینه تکمیل این پهنه‌های معدنی در آینده‌ای نزدیک فراهم می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمدرضا نعمت‌زاده افزود: براساس آمارهای موجود از سال 93 میزان امید به آینده با توجه به افزایش ظرفیت‌های اشتغال و توسعه اقتصادی در کشور افزایش یافته است.

وی افزود:‌ براساس آمارهای به دست آمده در حالی که در سال 92 درخواست سرمایه‌گذاری در کشور با ظرفیت اشتغال 8 هزار و 400 نفر بوده این میزان در سال گذشته به 28 هزار نفر رسیده و افزایش قابل توجهی یافته که این امر بیانگر افزایش درخواست برای سرمایه‌گذاری در کشور دارد.

نعمت‌زاده با اشاره به افزایش قابل توجه تقاضا برای سرمایه‌گذاری و دریافت مجوز‌های تاسیس برای واحدهای صنعتی و اقتصادی بیان کرد:‌ هر چند ممکن است که تمامی این درخواست‌ها برای فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی در کشور محقق نشود اما این امر بیانگر ایجاد شرایط مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران و حمایت از فعالان در این عرصه در کشور است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد:‌ دولت یازدهم تلاش می‌کند تا با حمایت از سرمایه‌گذاران و فراهم‌سازی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در کشور بتوان با استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی، بخش تولید و صنعت را به حرکت درآورده و با ایجاد پویایی در اقتصاد و صنعت نیروی مولد جامعه را وارد بازار کار کرده و تحرک اقتصادی و اشتغال را در کشور مشاهده کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها: اردبیل ، ظرفیت ، حوزه ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.