منصور لشگری قوچانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«هفت» با اجرای گبرلو کیفیت لازم را داشت

برنامه «هفت» تریبونی برای سینماگران در جهت بیان نظرات، صحبتها و دغدغه‌ها و ... بود که جای آن در شبکه 3 خالی است.

منصور لشگری قوچانی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص توقف برنامه سینمایی هفت گفت: هر برنامه‌ای از زمان تولید تا اجرا یک عده موافق و یک عده مخالف دارد قطعا یک عده معتقدند باید کسی که مجری برنامه هفت است فردی متخصص و آشنا به مقوله سینما باشد و عده‌ای دیگر می‌گویند مجری نباید متخصص باشد بلکه باید بی‌نظر بوده و بتواند مدیریت کند.

وی افزود: به نظر من برنامه هفت با اجرای گبرلو کیفیت لازم را داشت گبرلو بی‌طرف بود و توانست افراد مختلفی از طیف‌های مختلف چه سیاسی و چه غیر سیاسی به برنامه دعوت کند.

این تهیه کننده ادامه داد: برنامه هفت تریبونی برای سینماگران در جهت بیان نظرات ، صحبتها و دغدغه‌ها و ... بود که جای آن در شبکه 3 خالی است.

تهیه کننده «عصر یخبندان» ادامه داد: قرار بر این است که شبکه 3 طی چند ماه آینده مجددا برنامه هفت را راه‌اندازی کند شاید تدابیر جدیدی بیاندیشد که امیدوارم این اتفاق به بهترین نحو صورت گیرد.

لشگری قوچانی در پایان خاطرنشان کرد: هر چه تعداد برنامه‌های سینمایی بیشتر شود به سینما‌ و اهالی آن کمک زیادی خواهد کرد. خود من غیر از برنامه هفت برنامه سینمایی شبکه آی فیلم را خیلی دوست دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.