دل‌نوشته گبرلو در واکنش به رویکرد جدید برنامه «هفت»

محمود گبرلو، مجری سابق برنامه «هفت» در واکنش به رویکرد جدید این برنامه متنی را به عنوان دل‌نوشته خطاب به مخاطبان این برنامه منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود گبرلو، مجری سابق برنامه «هفت» در واکنش به رویکرد جدید این برنامه متنی را به عنوان دل‌نوشته خطاب به مخاطبان این برنامه منتشر کرده است که در ادامه آن را می‌خوانید:


بینندگان خوب برنامه هفت!

سلام

حدود چهار سال«تهیه‌کننده و مجری کارشناس» برنامه سینمایی «هفت» بودم، در این مدت بر اساس استراتژی تعیین‌شده و البته تایید‌شده! تلاش کردیم در آرامش و صداقت مباحث سینمای ایران به‌طور عمیق و منصفانه مطرح شود. بعد از تعطیلی برنامه در ماه مبارک رمضان بنا بر فرمایش مسئولین محترم شبکه سه قرار بود، دوم مرداد به روی آنتن برویم اما ناگهان برنامه تعطیل شد و فرصت خداحافظی به دست نیامد. در این مدت چون گفته بودند جلسه می‌گذاریم تا استراتژی جدید تعیین شود، ادب و رفتار حرفه‌ای حکم می‌کرد منتظربمانیم و ماندیم اما اخیراً در رسانه‌ها خواندم عزیزی را برای برنامه انتخاب کردند. لذا وظیفه دارم از شما که حدود چهار سال بیننده مهربان «هفت» بودید، خداحافظی کنم. من و دوستانم را ببخشید که تا پاسی از شب بیدارتان نگه می‌داشتیم. نگاه مهربانتان را از سینمای ایران دریغ نفرمایید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار