در سی‌ودومین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور صورت گرفت؛

رونمایی از نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

نقشه راه سند تحول بنیادن آموزش و پرورش در سی‌و‌‌دومین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  سی‌و دومین اجلاس روسای آموزش و پرورش در سالن همایش های برج میلاد به مدت سه روز در حال برگزاری است.

در طی این مراسم دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش و سایر روسای آموزش و پرورش از سراسر استانهای کشور شرکت دارند. 

در این اجلاس که با شعار تحول آموزش و پرورش امروز بالندگی فردا در راستای تبادل نظر برای بهتر شدن وضعیت آموزشی و تربیتی نقد و بررسی می گردد. 

بعد از قرائت پیامی از رئیس جمهور توسط دکتر آشنا معاون فرهنگی رئیس جمهور، دکتر  فانی وزیر آموزش و پرورش درباره سند تحول اینگونه گفت: وی ضمن خیر مقدم به همه میهمانان از تلاش های معلمین و مسئولان و مدیران قدردانی کرد. 

وی در ادامه افزود: استوانه‌های اصلی آموزش و پرورش با حمایت مجلس و دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور توانسته گامهای موثری در دولت تدبیر و امید بردارد و راه همچنان ادامه دارد. 

فانی افزود: در آستانه برنامه ششم توسعه هستیم که در این برنامه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اجرای سند تحول جایگاه ویژه‌ای دارد. 

گفتنی است برنامه ششم توسعه از سال آینده آغاز می‌شود. 

اجرای نقشه راه آموزش و پرورش 
فانی افزود: در سیاستهای ابلاغی برنامه ششم اجرای سند تحول مورد تاکید قرار گرفت. در هفته معلم در سال 93 مقام معظم رهبری به این موضوع اشاره داشتند و فرمودند نیاز به نقشه راه برای توفیق در این مسیر است و امروز با حضور دکتر نوبخت مسئول اجرای برنامه ششم از این نقشه سند تحول رونمایی می‌شود. 

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: سند تحول سند بالادستی است که جامع اسناد مربوط به آموزش و پرورش است و می‌تواند تحولات در زمینه آموزش و تربیت را محقق سازد و امیدواریم منابع لازم برای تحقق این روند کلیدی در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد. 

بدیهی است، همدلی و همزبانی در رده‌های مختلف درون‌سازمانی و برون‌سازمانی نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد. 




این خبر در حال تکمیل است..
برچسب ها: آموزش و پرورش ، سند ، فانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار