ادغام سازمان پدافند غیر عامل با مدیریت بحران کشور!

رئيس سازمان مدريت بحران کشور گفت: به نظر من چنین احتمالی وجود ندارد و موضوع پدافند غیرعامل و وظایف آن در مباحث ملی و در مقابل هجوم دشمن به طرق مختلف کاربرد دارد.

به گزارش خبرنگار  اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اسماعيل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در واکنش به زمزمه‌هاي ادغام دو سازمان"مدريت بحران" و"پدافند غير عامل" اضهار داشت: به نظر من چنین احتمالی وجود ندارد و دو سازمان مدیریت بحران کشور و پدافند غیرعامل باید مستقل از یکدیگر عمل کنند.

وی درباره طرح پیشنهاد ادغام سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان پدافند غیرعامل در شورای شهر تهران، اظهار کرد: به شخصه مخالف چنین تصمیمی هستم و به نظرم اقدام غیرکارشناسی محسوب می‌شود. مخالفت من ربطی به اینکه من ریاست این سازمان را برعهده دارم ندارد و در هر جایگاه دیگری بودم باز هم مخالفت خود با آن را ابراز می‌کردم.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور خاطر نشان کرد: موضوع پدافند غیرعامل و وظایف آن در مباحث ملی و کلان کشور و در مقابل هجوم دشمن به طرق مختلف کاربرد دارد. در حالی که فلسفه تشکیل مدیریت بحران، مدیریت و ساماندهی دستگاه‌های مختلف در زمان بروز حوادث طبیعی، بحران‌ها و حوادث انسان‌ساز است که این دو هیچ ربطی به یکدیگر ندارند.

منبع:ايسنا

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.