شهرکرد؛

توجه اعضای باشگاه خبرنگاران جوان به اصل تعهد، صداقت و امانتداری

اعضای باشگاه خبرنگاران جوان به اصل تعهد، صداقت و امانتداری در فعالیتهای خبری توجه دارند.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان این مرکز، ضمن تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، خبرنگاری را تجسم تعهد، امانت،‌ مسئولیت و دلسوزی دانست.

مهرداد عظیمی گفت: 17 مرداد فرصتی مناسب برای تقدیر از تلاش ها و زحمات پرچمداران و فعالان عرصه خبر و‌ اطلاع رسانی در راستای تنویر افکار عمومی، ارتقای دانش رسانه ای و تعمیق اعتماد و تعامل اصحاب رسانه با جامعه مخاطبین در عصر ارتباطات و جنگ رسانه ای نظام سلطه است.

وی در پایان با اهدای شاخه های گل، از اعضای باشگاه خبرنگاران جوان تقدیر کرد.

همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار با حضور در مجموعه باشگاه خبرنگاران جوان استان از فعالیتهای این مجموعه در عرصه خبر و اطلاع رسانی تقدیر کرد.

علی گرجی، آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را از مأموریت های مهم رسانه ملی، باشگاه خبرنگاران جوان و فعالان عرصه خبر و‌ اطلاع رسانی دانست.

وی همچنین یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی داشت.

مسئول باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدارها، گزارشی از روند فعالیتهای این واحد ارائه کرد.

سید احمد احمدی شیخ شبانی بر توجه اعضای باشگاه خبرنگاران جوان به اصل تعهد، صداقت و امانتداری در فعالیتهای خبری تأکید کرد.

17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمد صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ در حادثه کشتار دیپلمات های ایرانی در مزار شریف به شهادت رسید.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.