شریفات : ژاپن کم اشتباه بود / امیدوارم کواچ من را به تیم الف دعوت کند

سرعتی زن تیم ملی والیبال ب ایران گفت: ژاپنی‌ها در دیدار فینال برابر ایران کم اشتباه‌تر بودند و توانستند قهرمان شوند .

شریفات : ژاپن کم اشتباه بود / امیدوارم کواچ من را به تیم الف دعوت کند

مصطفی شریفات در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره آخرین دیدار تیم ملی والیبال ایران در چارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: نتوانستیم عملکرد همیشگی خود را در دیدار با ژاپن ارائه دهیم .آن‌ها از ما بهتر کار کردند و کم اشتباه‌تر بودند . همین موضوع به پیروزی آن‌ها منجر شد.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد : ژاپن بازیکنان خوبی دارد و در دیدار با ایران نسبت به مسابقات قبلی خود اعتماد به نفس بیشتری داشت . به نظرم آن‌ها نقاط ضعف تیم ایران را به خوبی پیدا کردند و توانستند با استفاده از آن تیم برتر میدان باشند.

شریفات توپ گیری عالی و دفاع روی تور کم نقص را نقطه قوت ژاپن در دیدار فینال دانست و گفت: متاسفانه اشتباهات فردی تیم ما زیاد بود و در برخی دقایق عدم هماهنگی زیادی در تیم دیده می‌شود.

بازیکن تیم ملی ایران خستگی و فشردگی مسابقات را عامل دیگری در شکست عنوان کرد و تصریح کرد : نمی‌خواهم بهانه تراشی کنم اما فشره بودن مسابقات قطعاً در خستگی بازیکنان بی‌تاثیر نبود . البته باید این نکته را هم در نظر داشت که این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان بود .

شریفات در ادامه خاطر نشان کرد : خوشحالم که بنا به صلاحدید مسئولان فدراسیون والیبال تیم ملی ب در این مسابقات حاضر شد.این رقابت‌ها تجربه خوبی برای تک تک بازیکنان بود وقطعاً نتیجه خوبی به همراه داشته است.

سرعتی‌زن تیم ملی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهید به تیم ملی الف اضافه شوید اظهار کرد : هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی کشورش بازی کند من هم سالهاست این هدف را دارم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم.

در پست من بازیکنان بزرگی در تیم ملی الف هستند با این حال من ناامید نمی‌شوم و امیدوارم کواچ من را به تیم اضافه کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار