فروش آنلاین کالای قاچاق

گردانندگان یک سایت با محتوای فروش کالای قاچاق ممنوعه دستگیر شدند.

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ویژه شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس فتا شهرستان پاکدشت در پی رصد و پایش فضای مجازی، وب سایتی را با محتوای فروش کالای قاچاق ممنوعه و داروهای غیر مجاز شناسایی کردند که پیگیری های لازم در خصوص شناسایی عوامل راه اندازی این سایت صورت گرفت.

وی افزود: پس از جمع آوری مستندات لازم و کسب دستور قضایی یکی از گردانندگان این وب سایت اهل و ساکن تهران رد یابی و طی شگردهای خاص پلیسی وی دستگیر شد. این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهم مبنی بر خرید و فروش اجناس ممنوعه و انواع داروهای غیر مجاز در پوشش شرکت حمل و نقل (پیک موتوری) گفت: تیم عملیاتی این پلیس با اخذ نیابت قضایی جهت دستگیری سایر اعضای باند به تهران بزرگ اعزام شدند.



 سرهنگ محمدی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اجناس ممنوعه و داروی غیر مجاز کشف و دو تن دیگر از گردانندگان این وب سایت دستگیر شدند. رئیس پلیس فتا فرماندهی ویژه شرق استان تهران به والدین توصیه کرد، باید نظارت مؤثر بر فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی و اینترنت داشته باشند.

منبع: روابط عمومی پلیس فتا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.