فارغ التحصیلی بعد از 70 سال

دانشجوی 87 ساله بعد از 70 سال موفق به اتمام تحصیلات خود در دانشگاه شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛الینور کوپس 87 ساله در میان تشویق سایر دانشجو ها در جشن فارغ التحصیلی موفق به دریافت مدرک دانشگاهی خود بعد از 70 سال شد.

فارغ التحصیلی بعد از 70 سال

وی در دهه 40 میلادی وارد دانشگاه نبراسکا واقع در ایالات متحده آمریکا شد ولی بعد از دو سال به واسطه ازدواجش و نقل مکان به زادگاهش برای زندگی مجبور به ترک تحصیل در آن مقطع زندگی خود شد.

کوپس در سال 2011 همسر خود را از دست داد و بخاطر سنگینی مصیبت وارد شده نیاز به محرکی برای ادامه زندگی داشت که به پیشنهاد یکی از دخترانش تصمیم گرفت تا تحصیلات نا تمام خود را به سرانجام برساند و در سال 2012 برای بازگشت به دانشگاه نبراسکا اقدام کرد.

فارغ التحصیلی بعد از 70 سال

وی عنوان کرد در اوایل ورود مجددم به دانشگاه ترسیده بودم ولی در ادامه از حضورم کنار جوانان و سخنانشان که معتقد بودن من برای آموختن هنوز پیر نیستم بسیار لذت می بردم و همچنین دانشجویان جوان هم از تجربیات وی بسیار استفاده کرده اند.

کوپس بیان کرد عملکرد او در دوره اخیر تحصیلات دانشگاهی نسبت به دهه 40 بسیار بهتر و مفیدتر بوده است.

این دانشجوی قدیمی دانشگاه  نبراسکا تفاوت قابل توجه این دانشگاه را نسبت به دهه 40 وجود و استفاده از کامپیوتر دانست و از آنجا که وی از ابتدا با نوشتن مشکل داشته است استفاده از کامپیوتر را در این زمینه بسیار لذت بخش دانست.

الینور کوپس پس از 70 سال فارغ التحصیلی اش را در کنار خانواده جشن گرفت و بالاخره تحصیلات خود را به سرانجام رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.