خط اخم را به آسانی از بین ببریم

بهتر است از به کار بردن محصولات یا مواد با ماندگاری دائم یا طولانی به علت عوارضی مانند ایجاد توده‌های سفت گرانولومی خودداری کرد.

دکتر حسینی متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در این خصوص گفت: تزریق ژل برای از بین بردن خط اخم، صاف کردن چین‌های عمیق دو طرف دهان، برجسته کردن گونه و حجم دادن به لب است. این ژل‌ها معمولاً 6 تا 9 ماه روی پوست باقی مانده و سپس جذب می‌شوند و نیازی به تست حساسیت ندارند و ایجاد آلرژی نخواهند کرد.

وی درباره نقش پی.آر.پی هم در جوان‌سازی پوست گفت: پی.آر.پی نیز در جوان‌سازی پوست کاربرد دارد اما نمی‌تواند نقش ژل را به عنوان پر کننده ایفا کند. ضمن این که درمان انتخابی در چروک‌های دینامیک مثل خط اخم و بوتاکس می‌باشد.

وی درباره بوتاکس نیز گفت: خصوصیات فیزیکی مثل نوع کمان ابرو، ابروهای غیرقرینه، افتادگی ابرو یا تقاطع ابرو با قوس فوقانی استخوان حدقه و میزان توده عضلانی موجود در افراد فرق می‌کند و این عوامل در تعیین میزان مناسب و محل‌های تزریق بوتاکس بسیار مهم است.

وی درباره درمان‌های خانگی نیز توضیح داد: ویتامین E همان ویتامینی است که باعث زندگی و شادابی پوست می‌شود، بنابراین موادی مانند ژل آلوئه‌ورا و سفیده تخم مرغ که سرشار از این ویتامین هستند، نقش مفیدی برای از بین رفتن خط اخم ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.