خاطره جالب از لاریجانی و ضرغامی در لباس احرام +اینستاپست

مهندس ضرغامی از خاطرات سفر حج با دکتر لاریجانی نوشت و گفت: آقای لاریجانی مواظب عینک خود بود و همگی ما هم نگران باز شدن لباس احرام خود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس عزت الله ضرغامی که در صفحه اینستاگرام خود بیشتر از خاطرات خود قلم می زند ،اخیرا خاطره ای از سفر به سرزمین وحی با حضور دکتر لاریجانی نوشت:

سال 80 مسئول کاروان رسانه‌ای حج سازمان بودم. بعد از یک شب نسبتاً سخت در "مشعر" که همراه باد و باران و سرما بود، گروه عازم رمی جمرات شد. ازدحام فوق‌العاده حجاج، کار را به قدری سخت کرد که موفق به رمی جمره‌ نشدیم و ناکام به چادرها بازگشتیم! متأسفانه آن حادثه تعدادی کشته و مصدوم به همراه داشت. آقای لاریجانی مواظب عینک خود بود و همگی ما هم نگران باز شدن لباس احرام!! عکس مربوط به بازگشت ناموفق ما از سنگ زدن به شیطان! است. برای‌مان خاک شیر خنک آوردند. اجمالاً حالمان خوب شد!! تصویر شبیه بعضی فیلم های سینمایی ، "روتوسکوپی" شده است!!.





مهندس ضرغامی در پی نوشتی نوشتند:
بعد از آن حادثه؛ دیوار، جایگزین ستون سنگی قبلی شد. مراجع عالیقدر هم فتوی دادند که سنگ ریزه‌ها به هر کجای دیوار اصابت کرد، مقبول است. پرتاب سنگ به شیطان؛ نمادی از پرتاب سنگ به شیطان نفس و شیاطین استکباری امروز دنیا است. احکام شرعی به میزان اسقاط توانمندی های افراد تغییر می کند. حجت الاسلام فلاح زادگان نقل کردند که حضرت آقا به ایشان تاکید می فرمودند که احکام الهی را سهل و آسان به مردم بگویید. به تعبیر من احکام را سخت نشان ندهید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.