چارتار با بی‌نظمی تمام از آلبوم جدید خود رونمایی کرد

آیین رونمایی و جشن امضاء آلبوم «جاده میرقصد» با حضور پر شور طرفداران و هنردوستان این گروه در کاخ نیاوران برگذار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آیین رونمایی از آلبوم تازه منتشر شده گروه چارتار تحت عنوان «جاده میرقصد» دوشنبه 16 شهریور در کاخ نیاوران با یک ساعت تاخیر و بدون برنامه‌ریزی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم،آرمان گرشاسبی خواننده گروه چارتار بعد از خوش آمد گویی و ابراز خرسندی از حضور بیشمار مردم، قطعه‌ای جدید از آلبوم تازه منتشر شده گروه تحت عنوان «لیلا چه» به نوازندگی و آهنگسازی آرش فتحی و تنظیم آیین احمدی‌فر را خواند، همچنین بعد از اتمام قطعه اول؛دومین اثر گروه چارتار تحت عنوان «آسمان هم زمین میخورد» اجرا شد.

بعد از گذشت چندین ساعت و کم رنگ نشدن حضور بی‌شمار مردم در فضای باز کاخ نیاوران، گروه دوباره به روی سن رفت و قطعه «ببر» از اولین آلبوم خود که «باران تویی» نام داشت، اجرا گردید؛ همچنین قطعه «آسمان هم زمین میخورد» برای بار دوم به دلیل استقبال بی نظیر مردم اجرا شد.

لازم به ذکر است، بی برنامگی زیاد و عدم هماهنگی گروه با مسولان کاخ کاملا مشهود بود.

گفتنی است؛ آلبوم «جاده میرقصد» دومین اثر هنری چارتار بعد از آلبوم «باران تویی» در حوزه موسیقی است؛ این آلبوم دارای 9  قطعه و به خوانندگی آرمان گرشاسبی، تنظیم آیین احمدی‌فر آهنگسازی آرش فتحی و ترانه سرا احسان حائری است.

این گروه فعالیت حرفه‌ای خود را سال 90 آغاز کرد و سبک اجرایی خاصی را برای ارائه آلبوم و آثار خود انتخاب کرد که نوعی سبک تلفیقی محسوب میشود، در حقیقت گروه چارتار نوعی از موسیقی الکترونیک را با آواز ایرانی تلفیق کرداست.

اشعار و ترانه‌ها و همچنین لحن صدای خواننده برگرفته از ادبیات و موسیقی کلاسیک ایرانی است، همچنین ملودی‌های دقیق و تنظیم‌های مدرن فضای متفاوتی را در موسیقی این گروه به وجود آورده است؛ افراد این گروه از سن نسبتا کمی برخوردارند و این ناهماهنگی‌ها در جشن رونمایی از دومین آلبوم گروه می‌تواند یکی از دلایل باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار