چارتار بار دیگر خاطره بازی کرد

هفتمین شب از مهر‌ماه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان گروه چارتار و هوادارانش بود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 7 مهر سالن میلاد  نمایش‌های بین‌المللی تهران میزبان گروه چارتار و طرفداران موسیقی تلفیقی این گروه بود، ابتدای مراسم با نواختن گیتار آغاز شد سپس افراد گروه یک به یک روی صحنه آمدند و پس از استقبال مخاطبان آرمان گرشاسبی خواننده گروه روی صحنه ماند و دیگر افراد گروه که احسان حائری (ترانه‌سرا)، آیین احمدی فر (تنظیم کننده)، آرش فتحی (آهنگ‌ساز)، به سمت هواداران رفتند تا در کنار آن‌ها نظاره‌گر اجرای هم‌گروه خود باشند. آهنگ «آسمان به زمین می‌خورد» برای شروع انتخاب شده بود که مورد استقبال هواداران قرار گرفت پس از پایان قطعه گرشاسبی شروع صحبت با هواداران کرد و گفت از هواداران و شما به خاطر حضور گرمتان تقدیر می‌کنم و خوشحالم که یک بار دیگر ما را مهمان خود کردید و امیدوارم شبی خاطره‌انگیز داشته باشیم.

سپس قطعه «ببر» اثر دیگری از آلبوم جدید بود که با سبکی جذاب و تشبیهاتی جالب همراه بود. قطعه بعدی «حضوری اتفاقی» بود که با ریتمی خاص توسط خواننده به اجرا در آمد سپس گرشاسبی گروه کوارتر را دعوت کرد که روی صحنه بیاید و قطعه «غزل نشد» با همراهی این گروه اجرا کرد و سپس با نام بردن از ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز این قطعه از حضار خواست تا آن‌ها را تشویق کند. سپس گرشاسبی تصمیم به تعریف خاطره‌ای از یکی از کنسرت‌هایی که در بندر‌عباس اجرا می‌شد، گرفت و عنوان کرد هنگام اجرای یکی از قطعات پشه‌ای وارد دهانم شد و من در آن زمان نمی‌توانستم اجرا را متوقف کنم و همینطور به ریتم خود ادامه دادم تا زمانی که داشتم به نقطه اوج آن نزدیک می‌شدم و در قلبم از خداوند خواستم تا کاری کند که پشه به طریقی از دهان من خارج شود و همان لحظه که ابیات اوج آهنگ را خواستم فریاد بزنم پشه از دهان من خارج شد و این برای من خاطره‌ای شد، پس از آن قطعات «لیلا چه»، «هیچ در هیچ» و «جاده می‌رقصد» اجرا شد. سپس با پایان گرفتن اجرای قطعات آلبوم جدید گرشاسبی نوید همخوانی قطعات آلبوم قبلی خود را به هواداران حاضر در سالن ادامه داد که همین موضوع باعث شعف و اشتیاق هواداران شد و گرشاسبی رو به مخاطبان اظهار کرد منتظرم این بار صدای شما را بشنوم پس از آن قطعه «آشوب» توسط گروه نوازنده نواخته شد اما خواننده به پشت تریبون نرفت تا افراد حاضر در سالن خود این قطعه را اجرا کند و همخوانی تماشاگران با یکدیگر فضایی زیبا برای افراد گروه ایجاد کرد سپس دو قطعه دیگر به نام «من دهانم» و «دریچه» را اجرا کرد تا تمامی زمان باقی مانده را تنها به آلبوم پیشین اختصاص بدهد. 

گرشاسبی عنوان کرد: حالا زمان خاطره بازی رسیده است و سپس با تشویق مخاطبان همراه شد تا همخوانی دیگری با خواننده گروه محبوبشان را رقم بزند. قطعه «آشوب» و «ببر» به درخواست هواداران برای دومین بار اجرا شد و همچنین «مرا به خاطرت نگه‌دار» برای اوج گرفتن حس نوستالوژیک هواداران چارتار اجرا شد و در همین جا با مرور این خاطرات کنسرت را به پایان بردند.

گفتنی است؛ آرش مقدم (درامز)، اشکان آبروان (کیبورد)، کیان ایرجی (گیتار الکتریک)، از جمله نوازنده‌هایی بودند که برای همراهی خواننده روی سن حاضر شده بودند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار