وزیر اقتصاد اتریش عنوان کرد

اعتماد لازمه توسعه همکاری‌های ایران و اتریش

وزیر اقتصاد اتریش با تاکید بر اینکه تحریم ها نیز در سال های گذشته نتوانسته‌اند به ارتباط بین دو کشرو خدشه ای وارد کند گفت: اعتماد لازمه توسعه همکاری‌های مشترک دو کشور است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، میتر لهنر وزیر اقتصاد اتریش امروز در نشست تجاری ایران واتریش با اشاره به سابقه طولانی روابط اقتصادی و فرهنگی ایران واتریش گفت: تحریم ها نیز قادر به برداشتن این روابط طولانی نبوده‌اند.

وی با اشاره به توافق وین گفت: این توفق برای امنیت و توسعه همکاری های اقتصادی دوکشور بسیار مهم است اما از این به بعد باید بر اجرای توافق تمرکز شود.

معاون نخست وزیر اتریش تصریح کرد: توافق وین امید بسیاری را برای همکاری های اقتصادی دو کشور به وجود آورده که از نشانه‌های آن می‌توان به حضور 250 شرکت اتریشی اشاره کرد.

وی با اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و اتریش در ماه‌های گذشته گفت: در این همایش نقشه راهی برای همکاری دو کشور تا سال 2020 تهیه شده است.

وی با اشاره به زمینه‌هایه همکاری میان دو کشور گفت: انرژی‌های نو و تجدید پذیر، راه‌آهن، بنادر، آموزش و خدمات گردشگری از زمینه‌های همکاری میان دو کشور است و انتظار ما این است ایران نیز به اتریش بی‌آید.

وی تصریح کرد: در زمینه‌ پروژه های مشترک گردشگری، آموزش و خدمات می‌توانیم همکاری‌های مشترکی را داشته باشیم.

به گفته وزیر اقتصاد اتریش باید همکاری‌های این دو کشور به صورت برد برد باشد و در این راستا باید میان دو کشور اعتماد به وجود آید که لازمه آن شناخت بیشتر دو کشور است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار