رئیس اتاق بازرگانی ایران:

ایران امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری در خاورمیانه

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به امنیت بالای ایران در منطقه خاورمیانه گفت: فرصت‌های بسیار خوبی جهت سرمایه‌گذاری در ایران و تولید مشترک و دستیابی به بازار 300 میلیونی منطقه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران امروز در نشست تجاری ایران و اتریش که در سالن اجلاس برگزار شد با اشاره به رابطه 500 ساله ایران و اتریش گفت: تلاش فراوان این کشور در توافق نامه وین و رسیدن مردم ایران به حقشان ستودنی است.

وی تصریح کرد: بخش خصوص مایل است که دوستان اتریشی در شرایط جدید پیش آمده نقش پررنگی را ایفا کنند و سفر هیئت تجاری اتریش گویای این موضوع است که دولت اتریش نیز تمایل به تداوم ارتباط با ایران را دارد.

وی خطالب به رئیس جمهور اتریش گفت: حضور وزیر ایرانی در کمیسیون مشترک ایران واتریش زمینه را برای توسعه همکاری‌های دو کشور فراهم کرده است.

به گفته جلال‌پور ایران با جمعیت 80 میلیونی با 15 کشور همسایه است و به عنوان هاب منطقه  برای دستیابی به بازار 300 میلیونی میتواند نقش مهمی را ایفا کند.
وی یا اشاره به اینکه فرصت‌های همکاری در زمینه‌های بسیار برای دو کشور فراهم است گفت: امنیت بالای ایران این کشور را از سایر کشورها متمایز می‌کند

 رئیس اتاق ایران تصریح کرد: با نگاهی به این منطقه  در می‌یابیم که ایران با دراختیار داشتن زیر ساخت‌های مناسب و بنگاه‌های حرفه‌ای و  نیروی انسانی خبره در کنار امنیت بالای سرمایه گذاری می‌تواند شریک خوبی برای سایر کشورها در منطقه خاورمیانه به شمار آید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار