افخمی راد از تشکیل کمیسیون مشترک ایران و اتریش جهت افزایش مبادلات تجاری خبر داد و گفت: در یک ماه آینده معاون وزیر اقتصاد اتریش به ایران سفر می کند تا مقدمات تشکیل این کمیسیون مشترک فراهم شود.

کمیسیون مشترک ایران و اتریش تشکیل می‌شود/ خیز اروپا برای ورود به ایرانولی الله افخمی راد معاون وزیر صنعت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جزییات سفر وزیر صنعت و هیئت همراه به اتریش گفت: خوشبختانه این سفر بسیار خوب و موفقیت‌آمیز بود و در طی آن با وزرای خارجه و زیرساخت‌ها و وزیر تحقیقات و تکنولوژی اتریش ملاقات‌هایی انجام شد.

وی افزود :این کنفرانس اقتصادی به میزبانی اتاق بازرگانی اتریش برگزار شد و 360 نفر در آن شرکت کردند که 180 نفر از اتریش و 180 نفر دیگر از سایر کشورهای اروپایی حضور داشتند.

رییس سازمان توسعه و تجارت تصریح کرد: یکی از نتایج این سفر تصمیم به افزایش حجم مبادلات تجاری ایران با اروپا است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افزایش آن باشیم.

افخمی راد از تشکیل کمیسیون مشترک ایران و اتریش تا پایان تابستان خبر داد و افزود: هدف از تشکیل این کمیسیون این است که ارتباط ایران  با اتریش با برنامه‌ریزی بیشتر و سریعتر انجام بشود.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که در یک ماه آینده نیز معاون وزیر اقتصاد اتریش به ایران سفر می‌کند تا مقدمات تشکیل کمیسیون مشترک فراهم شود.

رییس سازمان توسعه و تجارت گفت: کشورهای اروپایی بسیار علاقه‌مند به افزایش ارتباط خود با ایران هستند و امیدواریم با برگزاری این کنفرانس اقتصادی مقدمات توسعه روابط اقتصادی ایران فراهم شود و شاهد جهش اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار